- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: vedení obchodních schůzek, poskytování profesionální péče zákazníkům, běžná administrativní práce
Požadujeme: kultivovaný projev, komunikativnost, zájem učit se nové věci, zkušenosti s prodejem(=není podmínkou, ale výhodou), pozitivní přístup, loajalitu , spolehlivost
Nabízíme: jistotu stabilního zaměstnání, pravidelný výplatní termín, zdarma Vás zaškolíme i bez praxe, 8 navolaných schůzek denně, idividualní přístup ke každému zaměstnani, firemní teambuildingové akce
Výhody: pasivní příjem ze smluv, automobil s CCS kartou, profesní růst a rozvoj, pravidelné soutěže o ceny nebo finanční prémie

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.