- 30 800 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
VYHRAZENO pro OZP.
První kontakt E-MAILEM
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka realizace. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP.
Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou.
Jaká bude tvá pracovní náplň?
Komunikace se starosty obcí a pracovníky úřadu
Zajišťování informací a podkladů pro úspěšnou realizaci
Plánování instalací a logistika
Práce v interních systémech ( zaučíme tě )
Spolupráce se skladem
Spolupráce s oddělením reklamací a pronájmů
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?
Organizační schopnosti
Odolnost vůči stresu
Technické znalosti výhodou ne podmínkou ( vše naučíme)
Komunikace na úrovni
Aspoň středoškolské vzdělání
Základní práce na PC (MS office)
Co ti můžeme nabídnout?
Adekvátní platové ohodnocení
Krásné moderní kanceláře
Skvělý kolektiv a podílení se na rozvoji firmy
Celodenní přísun výborné kávy
Mobilní telefon i pro soukromé účely
Interní a externí vzdělání
Multisport karta ( po zkušební době)
Teambuilding akce
A nakonec … Jsme tým lidí různých zájmů a schopností. Díky tomu, že své koníčky promítáme do naší práce, dokážeme v ní být hodně kreativní. A to nás baví. Využíváme všech našich znalostí ve prospěch přicházejících projektů. Máš -li nějaké koníčky – rádi se o nich dozvíme.
Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli nám své CV a napiš, proč právě ty na e-mail přes
Budeme se na tebe těšit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?