- 31 320 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jste zkušená sestra s ambicí uplatnit své odborné i vůdcovské dovednosti? Hledáte profesní nabídku
v prostředí intenzivní péče? Využijte příležitost pro změnu a vaše zkušenosti budou mít skutečný dopad.
Co požadujeme:
? odbornou způsobilost v oboru všeobecná sestra dle zákona č. 96/2004 Sb. v platném znění;
? VŠ vzdělání v oboru ošetřovatelství, příp. specializační vzdělání v oborech Ošetřovatelská péče
v chirurgických oborech, Intenzivní péči nebo Organizace a řízení ve zdravotnictví vítáme;
? minimálně 5 let odborné praxe na lůžkovém oddělení;
? výbornou znalost standardů ošetřovatelské péče ve zdravotnictví a základní orientaci v ekonomice zdravotnictví;
? uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office);
? zkušenost s vedením týmu výhodou, ale není podmínkou;
? samostatnost, schopnost koordinace týmové práce, aktivní a pozitivní přístup, proklientsky orientované a vstřícné vystupování, týmového ducha, spolehlivost, pracovitost, odolnost vůči stresu, časová flexibilita a ochota neustále se vzdělávat;
? zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost.
Co nabízíme:
? zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti;
? seberealizaci a možnost profesního růstu;
? pracovní poměr na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce Šumperk;
? stabilní, odpovídající mzdové ohodnocení a široké finanční i nefinanční zaměstnanecké benefity.
K žádosti o zařazení do výběrového řízení je třeba doložit:
? strukturovaný profesní životopis se zaměřením na odbornou praxi;
? fotokopie dokladů o dosažené kvalifikaci;
? výpis z rejstříku trestů;
? motivační dopis;
? návrh vlastní koncepce organizace práce na oddělení intenzivní péče v oblasti ošetřovatelské péče a řízení NLZP.
Přihlášku do výběrového řízení je možné zaslat do 30.4.2025 prostřednictvím tlačítka ODPOVĚDĚT", které naleznete v detailu inzerátu na našich stránkách www.nemocnicesumperk.cz, v sekci KARIÉRA.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.