- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
SOCIÁLNÍ ASISTENTI PRO SLUŽBU AZYLOVÝ DŮM A NOCLEHÁRNA
Možnost prodloužení doby určité!
Zaměstnavatel požaduje: výhodou je absolvovaný akreditovaný kurz pracovníka v sociálních službách, viz požadavky zákona č. 108/2006 Sb., bezúhonnost,schopnost samostatné i týmové práce, schopnost jednat s osobami sociálně vyloučenými, orientace ve standardech kvality sociálních služeb, ochota dále se vzdělávat, znalost práce na PC, ŘP skupiny B.
Náplň práce (podrobněji): Práce sociálního asistenta pro službu azylový dům a noclehárna spočívá zejména v zajištění základních činností služby azylového domu a noclehárny ve smyslu zákona 108/2006 Sb., organizace denních aktivit, poskytování základního sociálního poradentství a individuální plánování služby pro uživatele služby azylového domu a noclehárny.
Podmínky výběrového řízení:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?