- 27 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: příjem a výdej materiálu pro pletárnu, evidence a inventarizace skladových zásob, další činnosti ve výrobě a údržbě
POŽADAVKY: pečlivost, zodpovědnost, manuální zručnost, fyzická zdatnost, praxe s VZV a řidičský průkaz sk. B výhodou
Mzda: dohodou dle zkušeností a praxe od 18.000,– Kč
PP – na dobu určitou na rok s možností prodloužení
Pracovní doba: 6:00–14:30 hod.
VÝHODY: stravenky
KONTAKT: V případě Vašeho zájmu volejte na uvedené telefonní číslo nebo posílejte životopisy na uvedený e-mail. Doušková M., tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.