- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Jsme jedna z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Pomáháme v zahraničí, ale velkou část naší energie věnujeme i práci v České republice, kde poskytujeme sociální služby. Do našeho přerovského týmu hledáme nového kolegu/kolegyni do služby sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi pro oblast Přerovska.
Co bude Vaší náplní práce?
o vyhledávání jednotlivců a rodin v obtížné životní či sociální situaci, kteří si neumějí sami pomoci
o poskytování základního sociálního poradenství
o doprovod při jednání na úřadech
o pomoc a podpora jednotlivcům a rodinám v těchto oblastech: bydlení, dávky, dluhy, úprava rodinných poměrů, zajištění finančních prostředků a hospodaření s nimi, uplatnění na trhu práce, kontakt s úřady, péče o děti, vzdělávání dětí, zajištění lékařské péče atd.
o spolupráce s orgánem sociálně právní ochrany dětí a jinými institucemi
o administrativa.
Hledáme člověka, který:
o splňuje kvalifikační požadavky pro výkon činnosti v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb.
o má chuť pracovat s rodinami, podporovat je při řešení obtížných životních situací
o je týmovým hráčem a zároveň zvládá samostatnou práci
o nebojí se dobrodružné práce v terénu a je ochoten cestovat po přilehlých obcích ORP Přerov
o nečiní mu problém komunikovat s klienty i úředníky
o zvládá práci s dokumenty,
o má kladný přístup k očkování proti Covid-19.
PŘIHLÁŠKA K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ:
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je splnění kvalifikačních předpokladů a zaslání životopisu + motivačního dopisu v rozmezí minimálně půl A4. Do motivačního dopisu uveďte odpověď na otázku: Co je podle Vás příčinou sociálního vyloučení? Vše zašlete na emailovou adresu e-mail přes .
Příjem přihlášek bude ukončen dne 20. 10. 2021
Osobní pohovory se zájemci proběhnou v termínu 22.10. 2021 v Přerově, ulice Komenského 15.
Nesplnění stanovených požadavků může být důvodem k nezařazení do výběrového řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.