- 35 000 – 41 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Magistrátu města Olomouce
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
vyhlašuje výběrové řízení č. 2021/34
na funkci: projektový manažer/projektová manažerka
(do oddělení přípravy projektů odboru dotačních projektů)
druh práce: příprava, realizace a administrace projektů města uplatňovaných převážně do strukturálních fondů EU a programů EU a jiných dotačních zdrojů, souhrnné práce při zajišťování koncepčních a rozvojových úseků statutárního města Olomouc zařazených v odboru dotačních projektů Magistrátu města Olomouce
místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
praxe- praxe v oblasti přípravy a administrace projektů výhodou,
znalosti oboru výhodou- příprava a realizace projektů, projektový cyklus, obecná znalost strukturálních fondů, programů EU a národních dotačních titulů, rozpočtování a financování projektů spolufinancovaných z fondů EU, proces programování,
znalosti a dovednosti – znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
3. Nabízíme:- možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje.
4. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 19. srpna 2021 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
7. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.