- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis práce: přejímá zboží, kontroluje dodací listy a zadává požadovaná data do informačního systému; ukládá, kontroluje a skladuje materiál; připravuje materiál pro výrobu na základě požadavků; aktualizuje údaje o zásobách, vede záznamy o pohybu zásob a přehledu zásob v požadované formě; provádí pravidelnou kontrolu aktuálního stavu materiálu. Požadujeme: řidičské oprávnění na vysokozdvižné vozíky – aktivní řidič podmínkou!!!; dobrá znalost práce na PC – MS Excel podmínkou!!!; znalost systému SAP výhodou; ochota pracovat ve třísměnném provozu; pozitivní přístup k práci. Z důvodu fyzické náročnosti je toto pracovní místo vhodné spíše pro muže. Sídlo společnosti je v Pohořelicích (Brno-venkov). V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.