- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt emailem.
Pomocní pracovníci pro sklad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Právě teď hledáme nové kolegy do skladu na pomocné práce, odkud začíná cesta všech kancelářských potřeb za novými majiteli.
Nástup je možný ihned a práce je pro OZZ/OZP zaměstnance. Mzdové ohodnocení 100,– Kč hrubého na hodinu. Pracovní doba od 20 hodin týdně na zkrácený úvazek, 40 hodin na plný úvazek. Délku úvazku je možné upravit podle potřeby.
Co budete dělat:
měně náročné pomocné práce ve skladu
udržovat pořádek ve skladu a v jeho blízkém okolí
chystat krabice pro baliče zboží
pomáhat na rampě při příjmu
chystat palety pro zaměstnance příjmu zboží apod.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci
mzdu dostanete na účet vždy včas
výborný kolektiv
samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží atd.
Jaký je náš ideální pomocný pracovník ve skladu:
je stejně ochotný jako ostatní SMERáci
na tuto pozici hledáme OZP nebo OZZ
Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte kontaktní osobě Lenka Prokešová e-mail e-mail přes
Místo výkonu práce zaměstnance (adresa pracoviště): Stará pošta 980, Rajhrad 664 61
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?