- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Kvalifikační požadavky:
Vzdělání dle zákona o sociálních službách potřebné pro výkon pozice sociální pracovník (případé odlišné vzdělání nutno konzultovat), trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, způsobilost k právním úkonům, znalost práce na PC. Základní orientace v problematice sociálních služeb, zákoně o sociálních službách a standardech kvality sociálních služeb. Orientace v tématech týkajících se dětí a mladých.
Osobnostní předpoklady:
Pozitivní vztah k práci s dětmi a mladými, sociálně vyloučenými, menšinami. Spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, empatie, osobnostní vyzrálost. Kladný vztah ke křesťanským a salesiánským hodnotám. Schopnost sebereflexe a práce na sobě. Schopnost spolupráce a komunikace v týmu. Schopnost odlišit podporu a pomoc. Aktivní a zodpovědný přístup k práci. Zkušenost se salesiánskou pedagogikou nebo zkušenost v oblasti preventivních sociálních služeb či práce s dětmi a mládeží výhodou. Vzhledem k cílové skupině požadujeme věk min. 21 let.
Přihlašování:
Zašlete nám na e-mail strukturovaný životopis a motivační dopis. Ve strukturovaném životopise uveďte všechny předchozí pracovní zkušenosti, profesní předpoklady, údaje o odborných znalostech a dovednostech. Motivační dopis bude v rozsahu min. 900 znaků (1/2 A4) a bude obsahovat pojednání na téma „Co očekávám od dané pozice a co mohu nabídnout klientům a organizaci“. Požadované dokumenty nám zašlete elektronicky na adresu e-mail přes nejpozději do 25. 8.. Vybrní uchazeči budou pozváni k osobnímu řízení, které proběhne koncem srpna.
Další informace na tel. zobrazit tel. číslo (Lenka Baráková)
Kontakt: Telefonicky, e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.