- Plný úvazek

Kvalifikační požadavky:
Vzdělání dle zákona o sociálních službách potřebné pro výkon pozice sociální pracovník (případé odlišné vzdělání nutno konzultovat), trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, způsobilost k právním úkonům, znalost práce na PC. Základní orientace v problematice sociálních služeb, zákoně o sociálních službách a standardech kvality sociálních služeb. Orientace v tématech týkajících se dětí a mladých.
Osobnostní předpoklady:
Pozitivní vztah k práci s dětmi a mladými, sociálně vyloučenými, menšinami. Spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, empatie, osobnostní vyzrálost. Kladný vztah ke křesťanským a salesiánským hodnotám. Schopnost sebereflexe a práce na sobě. Schopnost spolupráce a komunikace v týmu. Schopnost odlišit podporu a pomoc. Aktivní a zodpovědný přístup k práci. Zkušenost se salesiánskou pedagogikou nebo zkušenost v oblasti preventivních sociálních služeb či práce s dětmi a mládeží výhodou. Vzhledem k cílové skupině požadujeme věk min. 21 let.
Přihlašování:
Zašlete nám na e-mail strukturovaný životopis a motivační dopis. Ve strukturovaném životopise uveďte všechny předchozí pracovní zkušenosti, profesní předpoklady, údaje o odborných znalostech a dovednostech. Motivační dopis bude v rozsahu min. 900 znaků (1/2 A4) a bude obsahovat pojednání na téma „Co očekávám od dané pozice a co mohu nabídnout klientům a organizaci“. Požadované dokumenty nám zašlete elektronicky na adresu e-mail přes nejpozději do 25. 8.. Vybrní uchazeči budou pozváni k osobnímu řízení, které proběhne koncem srpna.
Další informace na tel. zobrazit tel. číslo (Lenka Baráková)
Kontakt: Telefonicky, e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?