- Plný úvazek
Naše společnost Celní jednatelství Zelinka s.r.o. se zabývá komplexními službami pro subjekty zahraničního obchodu se zbožím. Jedná se zejména o služby celního jednatelství, tzn. realizace celního řízení v souvislosti s dovozem, vývozem a tranzitem zboží.
NÁSTUP IHNED – Pozice je vhodná i pro absolventy
Co bude Vaší náplní práce: získávání a kontrola podkladů pro jednotlivé dovozní a vývozní případy, vystavování dovozních (DD), vývozních (VDD) a tranzitních dokladů (T1), komunikace s přepravci a s dodavateli, práce s celním softwarem od společnosti Admija (CELSA a CELSKLAD), vedení evidence příslušných dokladů, úzká spolupráce s ostatními členy týmu a pracovníky celních úřadů, intenzivní práce s PC (MS Office – Excel atd.)
Očekáváme: SŠ vzdělání, MS Office – uživatelsky, MS Excel – pokročile, znalost AJ – středně pokročilá úroveň, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, organizační schopnosti vlastní práce, dochvilnost, preciznost, zodpovědnost, odolnost vůči nárazovému stresu, schopnost pracovat v týmu i samostatně
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení, práce v mladém kolektivu, příspěvek na stravné, odborné vzdělávání, příspěvek na sportovní aktivity, věrnostní program, další benefity/výhody, pracovní doba dle směnnosti (12.hodinové směny denní a noční)
Místo výkonu práce: Karlov 245, Kutná Hora
V případě zájmu zašlete své CV na uvedený e-mail. Bližší informace Vám rádi sdělíme u osobního pohovoru.
S pozdravem
Chvalová Šárka
HR specialist
e-mail: e-mail přes
www.zelinka.cz



