- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: organizace, řízení a odborné metodické vedení, koordinace práce svěřeného úseku, zajišťování naplňování standardů kvality v sociálních službách na svěřeném úseku.
Požadujeme: zkušenosti s řízením týmu výhodou, vysoké pracovní nasazení a zodpovědnost, praxe v sociálních službách výhodou, občanská bezúhonnost, zdravotní způsobilost.
Nabízíme: Platová třída 8.-9., dle stupnice platových tarifů Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., příplatky za vedení, osobní ohodnocení a zvláštní příplatky. Profesní růst formou seminářů, stáží a dalších forem celoživotního vzdělávání. Možnost čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb.
Životopis a motivační dopis zasílejte do 5.9.2018 na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.