- Plný úvazek
Náplň práce:
- příjem a evidence objednávek a zakázek oddělení servisu a oprav
- plánování a kontrola plnění termínů zakázek servisu a oprav
- koordinace výjezdů servisních techniků
- vystavování a kontrola cestovních příkazů
- tvorba servisních smluv
- péče o zákazníky a podpora při řešení mimořádných událostí
- operativní řízení servisních výjezdů s cílem minimalizovat prostoje
- administrativní podpora servisních tecjniků
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- organizační schopnosti
- ekonomické a právní povědomí
Nabízíme:
- zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
- týden dovolené navíc
- dotované podnikové stravování, cena oběda 40,– Kč
- roční odměny
- mimořádné odměny k pracovnímu a životnímu jubileu, odměna k odchodu do důchodu, odměna k narození dítěte zaměstance
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění pro stálé zaměstnance 700,– Kč měsíčně
- zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance i jejich rodiny
- služby firemního pneuservisu
Kontakt: telefonicky, e-mailem.