- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

POŽADAVKY: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou škola technického směru se zaměřením na stavebnictví), základní orientace v zadávání veřejných zakázek a stavebním zákoně, velmi dobrá znalost práce s PC, organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost týmové práce, spolehlivost, pečlivost, důslednost, řidičský průkaz sk. B, výhodou: praxe v investiční činnosti nebo zadávání veřejných zakázek, praxe ve státní správě nebo samosprávě
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, zajišťování stavebních akcí města, příprava vyjádření ke stavebním záměrům na území města, příprava a realizace investičních a neinvestičních akcí města, výše platu dle nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování, možnost benefitů (příspěvek na kulturu, dovolenou, sport, karta MultiSport)
KONTAKT: písemné přihlášky je nutné doručit do 20.12.2024 do 12:00 hodin na podatelnu MěÚ nebo na adresu: Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého náměstí 260, 684 01 Slavkov u Brna.
Přihláška uchazeče (-ky) musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
Více informací na www.slavkov.cz (úřední deska)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?