- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z:3.11.2025
Požadujeme VOŠ nebo VŠ stavebního nebo technického směru, případně prokázání praxe v oblasti realizace investičních akcí stavebního řádu či územního plánování. Praxe v oboru výhodou, znalost práce s projektovou dokumentací, autorizace v oboru výhodou (případně nustnost dodělání autorizace).Řidičský průkaz skupiny B, uživatelskou znalost práce na PC.
Platové ohodnocení – platová třída T10 dle NV č. 341/2017 Sb.
Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb.
Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů, 5 týdnů dovolené, 3 sick days, možnost kompenzace nákladů spojených s autorizační zkouškou, pružnou pracovní dobu, možnost uzavření dohody o pracovní činnosti na výkon dispečera zimní údržby. Zaměstnanecké benefity dle KS.
Inf: schůzka po předchozí telefonické dohodě – pracovní dny, pondělí až pátek od 8:00 do 13:00

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.