- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ: koordinace a organizace zakázek, komunikace se zákazníky, řešení operativních problémů, řízení skladu, jednání s obchodními partnery a dalšími subjekty, spojka mezi jednotlivými týmy a jednotlivci
POŽADAVKY: rozsáhlé organizační schopnosti, každodenní koordinaci zakázek, plánování zakázek a zásob, dynamické pracovní nasazení, příjemné vystupování a výborné komunikační dovednosti, obchodního ducha, komunikativnost, samostatnost a flexibilitu
NABÍZÍME: telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní pojištění
KONTAKT: emailem, telefonicky 9–15 hod
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.