- Plný úvazek
Výběrové řízení č. 2025/48
Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru
Obor: stavebního nebo technického směru
Praxe:
- zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou
- praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka projektanta, přípraváře staveb, apod. výhodou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- zkušenost s řízením projektů výhodou
Jiné požadavky:
- orientace ve stavebním zákoně výhodou
- orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou
- znalost rozpočtových programů (KROS atd.) výhodou
- znalost práce na PC (Word, Excel)
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost
- flexibilita
- schopnost jednat s lidmi
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- administrace projektové přípravy staveb města
- plnění a příprava plánu investic za dané období
- příprava výběrového řízení na zpracovatele projektové dokumentace a součinnost při výběru zhotovitele stavby
- uzavírání smluv o dílo a jejich dodatků, uzavírání smluv se správci sítí včetně uveřejňování v registru smluv
- likvidace faktur a vyhotovování účetních dokladů
- zpracovávání důvodových zpráv a podkladů do orgánů města
- vedení výrobních výborů, koordinace dotčených odborů a správců
- zastupování investora ve věcech technických a řešení rozporů
- spolupráce při vypořádání majetkových vztahů
- kontrola projektových dokumentací
- kontrola soupisu prací prostřednictvím programu KROS
- aktualizace dokladové části projektů
- zajišťování prodloužení rozhodnutí správních orgánů
- účast na kontrolních dnech a jednáních v orgánech města
- plnění úkolů vyplývajících z agend zaměstnavatele a příkazů nadřízených pracovníků
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- název pozice a číslo VŘ
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
Lhůta pro podání přihlášky: 31. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (e-mail přes )
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.



