- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Předpokládá se – zkušenosti s prací v oblasti informačních technologií, znalost operačních systémů, bezpečnostní problematiky IT, praktická znalost problematiky administrace, konfigurace a údržby operačních a aplikačních systému Microsoft, min. pasivní znalost AJ – schopnost studovat z anglických textů, orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce a schopnost jejich praktické aplikace: zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, znalost problematiky územně samosprávného celku (zákon o obcích), samostatnost, důslednost, vysoké pracovní nasazení, dobré komunikační schopnosti, flexibilita, ochota dále se vzdělávat.
Výhodou – vzdělání zaměřené na informační a komunikační technologie, praxe v oblasti informačních technologií (hardware, software, správa sítí), znalost problematiky informačních systémů veřejné správy (ISVS), znalost operačního systému Linux, ŘP sk. B – řízení referentského vozidla při pracovních cestách.
Bližší informace včetně konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a náležitosti přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. kontaktovat personalistku p. Leonu Szotkowskou (tel. zobrazit tel. číslo ).
Vzor přihlášky spolu s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ Jablunkov (nová budova) čp. 104 nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz
Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 31. 8. 2022 do 17:00 hod. na adresu: Městský úřad Jablunkov, k rukám tajemníka, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov čp. 104.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?