- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Krajské státní zastupitelství v Plzni vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
INFORMATIK – M/Ž
NÁPLŇ PRÁCE:
" Zajišťuje chod na Krajském státním zastupitelství v Plzni a přidělených okresních státních zastupitelství v oblasti výpočetní a telekomunikační techniky.
" Zajišťuje vystavení a prodloužení osobních a systémových certifikátů pro přidělená pracoviště.
" Zajišťuje správu a aktualizaci databází a uživatelských aplikací pro přidělená pracoviště.
" Zajišťuje správu, funkčnost a bezpečnost lokálních počítačových sítí pro přidělená pracoviště, monitorování a diagnostiku sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě.
" Zajišťuje správu a obnovu veškerého IT hardware pro přidělená pracoviště.
" Zajišťuje servis uživatelům na úseku správy IT.
POŽADUJEME:
" VŠ, SŠ v technickém oboru.
" Znalost administrace databázových systémů ORACLE.
" Znalost správy AD, DHCP a DNS.
" Dobrá znalost a přehled HW.
" Orientace v oblasti veřejných zakázek výhodou.
" Praxi na obdobné pozici výhodou.
" Trestněprávní bezúhonnost.
NABÍZÍME:
" Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
" Platové zařazení v 10. platové třídě (tj. 24 100 až 34 370 Kč podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500 Kč, s předpokladem přiznání motivační složky mzdy.
" 5 týdnů dovolené.
" 5 dnů indispozičního volna ročně.
" Příspěvek na stravování a penzijní připojištění.
" Předpokládaný termín nástupu dle dohody.
Bližší informace:
Vendula Pomajzlová
personalistka
tel. zobrazit tel. číslo
Strukturované životopisy s motivačním dopisem zašlete na adresu:
Krajské státní zastupitelství v Plzni
Veleslavínova 38
301 00 Plzeň
nebo na e-mail: e-mail přes .
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.