- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
8.10.2021 / POŽADUJEME:
o vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu se zaměřením na obory geodézie a kartografie, právo, právní a veřejnosprávní činnost,
o znalost práce na PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook),
o vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, samostatnost a odpovědnost,
o velmi dobré komunikační schopnosti,
o občanskou bezúhonnost.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
o Posuzování a rozhodování nejsložitějších návrhů na povolení vkladu nebo výmazu práv k nemovitostem do KN včetně jednání s účastníky řízení, popřípadě s orgány státní správy, např. soudy, FÚ, stavební úřady atd.
o Rozhodnutí o vrácení poplatku nebo přeplatku, výzva k úhradě správního poplatku.
o Právní pomoc a spolupráce při řešení složitých řízení o opravě chyby v údajích KN včetně přípravy rozhodnutí a opravě chyby.
o Kontrola věcné správnosti aktualizace a zplatňování budoucího stavu vkladu práv do KN.
o Spolupráce při vyřizování zvlášť složitých stížností a jiných podnětů ze strany veřejnosti a to včetně zajišťování podkladů ze sbírky listin a odborných výkladů (judikátů).
o Kontrola správnosti výše úhrady správního poplatku za podání návrhu na zahájení řízení o povolení vkladu a vyhotovování korespondence s tím spojené.
Více informací k výběrovému řízení na stránkách Katastrálního úřadu:
https://www.cuzk.cz/getattachment/1b856eb9–8ecd-4ab5-a05c-7977aa31b3a8/Rada-odborny-rada-v-oddeleni-pravnich-vztahu-k-nem.aspx
VÝHODY: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, sick days
KONTAKT: Mgr. Martin Kalník, emailem:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?