- 30 000 – 35 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
První kontakt e-mailem
Máte smysl pro detail, baví Vás práce s čísly?
Spolupráce a komunikace s lidmi je Váš šálek kávy?
Nevadí Vám se zapojit i do jiných činností ekonomického oddělení?
Na všechny ??? je Vaše odpověď ANO?
Tak tedy neváhejte a přidejte se k nám. Jsme rychle rostoucí česká moderní výrobní firma (nejsme žádný korporát), která hledá do svého týmu v Brně kolegyni či kolegu na pozici Samostatná mzdová/finanční účetní. – Nástup dle dohody
Co bude Vaší náplní práce:
" kompletní vedení a zpracování mzdové agendy společnosti
" přihlášky a odhlášky zaměstnanců v kooperaci s personalistou
" příprava příkazů mezd, odvodů, exekucí, srážek ad. v návaznosti na zpracování mezd
" vedení agendy exekucí a komunikace s exekutory
" komunikace s orgány státní správy – zejména ZP, ČSSZ, či jinými státními orgány
" zpracování statistických výkazů ČSÚ návazných na mzdovou agendu
" ostatní mzdová administrativa
" další spolupráce při vedení účetní agendy v rámci ekonomického oddělení
Co požadujeme:
" minimálně SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, můžete však být i VŠ
" praxi ve zpracování a vedení mzdové agendy
" znalost příslušné pracovněprávní legislativy a mzdových předpisů
" dobrou znalost práce na PC a s MS Office
Je dobré vědět, že:
" zkušenost vedení mzdové a personální agendy v systému VEMA je výraznou výhodou, není však nutnou podmínkou
" budete spolupracovat v úzkém týmu s personalistou a ekonomickým oddělením
" budete pracovat ve firmě, které se daří a která je dlouhodobě stabilní a perspektivní
" pracovní poměr na plný úvazek s nástupem IHNED nebo dle DOHODY
" sebeuplatnění a profesní rozvoj, určení si vlastní organizace práce
" práci v přátelském a neformálním pracovním kolektivu s flexibilní pracovní dobou
" prostor a cílenou podporu při Vašem vzdělávání
" příležitost pro osobní i profesní růst
" odpovídající mzdu a odměny za pracovní výkon s pravidelnou měsíční výplatou
" mobilní telefon a notebook je samozřejmostí
" stravenky a příspěvek na penzijní připojištění nebo sport se určitě hodí
" moderní pracovní prostředí si např. v kuchyňce můžete připravit kávu nebo čaj
" neformální firemní akce, kde se více poznáme
" ad. ad. ad.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?