- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

První kontakt e-mailem
Máte smysl pro detail, baví Vás práce s čísly?
Spolupráce a komunikace s lidmi je Váš šálek kávy?
Nevadí Vám se zapojit i do jiných činností ekonomického oddělení?
Na všechny ??? je Vaše odpověď ANO?
Tak tedy neváhejte a přidejte se k nám. Jsme rychle rostoucí česká moderní výrobní firma (nejsme žádný korporát), která hledá do svého týmu v Brně kolegyni či kolegu na pozici Samostatná mzdová/finanční účetní. – Nástup dle dohody
Co bude Vaší náplní práce:
" kompletní vedení a zpracování mzdové agendy společnosti
" přihlášky a odhlášky zaměstnanců v kooperaci s personalistou
" příprava příkazů mezd, odvodů, exekucí, srážek ad. v návaznosti na zpracování mezd
" vedení agendy exekucí a komunikace s exekutory
" komunikace s orgány státní správy – zejména ZP, ČSSZ, či jinými státními orgány
" zpracování statistických výkazů ČSÚ návazných na mzdovou agendu
" ostatní mzdová administrativa
" další spolupráce při vedení účetní agendy v rámci ekonomického oddělení
Co požadujeme:
" minimálně SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, můžete však být i VŠ
" praxi ve zpracování a vedení mzdové agendy
" znalost příslušné pracovněprávní legislativy a mzdových předpisů
" dobrou znalost práce na PC a s MS Office
Je dobré vědět, že:
" zkušenost vedení mzdové a personální agendy v systému VEMA je výraznou výhodou, není však nutnou podmínkou
" budete spolupracovat v úzkém týmu s personalistou a ekonomickým oddělením
" budete pracovat ve firmě, které se daří a která je dlouhodobě stabilní a perspektivní
" pracovní poměr na plný úvazek s nástupem IHNED nebo dle DOHODY
" sebeuplatnění a profesní rozvoj, určení si vlastní organizace práce
" práci v přátelském a neformálním pracovním kolektivu s flexibilní pracovní dobou
" prostor a cílenou podporu při Vašem vzdělávání
" příležitost pro osobní i profesní růst
" odpovídající mzdu a odměny za pracovní výkon s pravidelnou měsíční výplatou
" mobilní telefon a notebook je samozřejmostí
" stravenky a příspěvek na penzijní připojištění nebo sport se určitě hodí
" moderní pracovní prostředí si např. v kuchyňce můžete připravit kávu nebo čaj
" neformální firemní akce, kde se více poznáme
" ad. ad. ad.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.