- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou SPRÁVCE INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ na Odboru informačních technologií Magistrátu města Prostějova
Vznik pracovního poměru je podmíněn splněním předpokladů, kdy fyzická osoba:
. je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
. dosáhla věku 18 let
. je způsobilá k právním úkonům
. je bezúhonná
. ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
. kvalifikační předpoklady – minimálně vyšší odborné vzdělání – podmínkou
. středoškolské vzdělání přípustné v případě praxe v oblasti informačních technologií
. obor vzdělání zaměřený na informatiku – výhodou
. znalost správy serverů na operačním systému MS Windows Server 2012, 2016 (Active directory, DNS, DHCP atd.)
. znalost samostatné systémové činnosti v oblasti výpočetní techniky
. znalost operačního systému Windows 7, Windows 10 a kancelářského SW MS Office
. znalost problematiky síťového provozu a správy zařízení – firewall, router, switch atd.
. samostatnost, přesnost a spolehlivost, analytické, koncepční, tvůrčí, organizační a komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k řešení problémů
. morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
. znalost anglického jazyka – alespoň pasivní
. řidičský průkaz skupiny B – výhodou
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
. jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
Co nabízíme: motivační způsob odměňování, příjemné pracovní prostředí, pružné rozvržení pracovní doby, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, stravovací a benefitní karta, příspěvek na penzijní připojištění, účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností)
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
. strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – SPRÁVCE INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ“
Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 06.09.2022 včetně
Předpokládaný nástup: ihned příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Ing. Jan Števko, vedoucí Odboru informačních technologií, tel. č. zobrazit tel. číslo nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?