- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Popis pracovní náplně:
Správa IT infrastruktury:
• zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury
• údržba a správa vymezených úseků LAN/WAN sítí, správa síťových zařízení (routery, switche) • správa uživatelských koncových zařízení a periferií: instalace, konfigurace a údržba operačních systémů , zálohování a obnova dat, údržba hardware
• participace na zajištění dostupnosti a bezpečnosti dat, vedení a aktualizace technické dokumentace k systémům, sítím a aplikacím.
Údržba a správa mapových podkladů
• údržba stávajících projektů mapového serveru – správa mapových podkladů, aktualizace dat mapových aplikací GIS
Podpora uživatelů:
• poskytování technické podpory zaměstnancům městského úřadu, organizačních složek města a organizací, zřizovaných městem, řešení technických problémů a incidentů
Zabezpečení IT systémů:
• implementace bezpečnostních opatření na koncových stanicích, ochrana proti kybernetickým hrozbám (viry, malware, phishing).
Správa softwaru a aplikací:
• instalace, aktualizace a správa softwarových aplikací používaných na úřadu
Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 10. 2. 2025 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ / OICT a GIS “ na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice
Bližší informace: Ing. Ivan Pavle, vedoucí odboru ICT a GIS, tel. zobrazit tel. číslo v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hodin
Celý text výběrového řízení na www.domazlice.eu úřední deska MěÚ Domažlice v sekci volná místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.