- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail), znalost anglického jazyka slovem i písmem, důslednost, komunikační schopnosti, organizační a řídící schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost.
Náplň práce: korespondence a komunikace se zákazníkem, fakturace, administrativa, zpracování objednávek a odvolávek, zajišťování dopravy pro dodávky, plánování denních dodávek pro výrobu a ostatních výrobků.
Nabízíme: zázemí stabilní české společnosti, pravidelný, stabilní výdělek, možnost dalšího vzdělávání, zaškolení nových zaměstnanců, příspěvek na životní a penzijní pojištění, až 6 dnů dovolené nad rámec zákoníku práce, příspěvek na závodní stravování, věrnostní příspěvek, vlastní rekreační zařízení (www.brans.cz), příspěvek na dětské rekreace.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.