- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt: e-mailem zasílejte žádost o pozici revizní technik + životopis:e-mail přes
Charakteristika pozice:
" komplexní zajišťování jednotlivé věcně a právně složité formy dispozice s rozsáhlými a různorodými majetkovými soubory
" účast na zpracování plánů materiálně technického zabezpečení v rozsahu materiálových tříd, pro které je určen jako materiálový kompetent
" zajišťování pořízení majetku v rozsahu materiálových tříd, pro které je určen jako materiálový kompetent
" spolupodílení se na zadávání veřejných zakázek, zejména zajištěním podkladů pro zadání veřejné zakázky a posouzením úplnosti a správnosti všech podkladů a údajů potřebných k uzavření smluvních vztahů
" odpovědnost za kontrolu věcné správnosti účetních dokladů a dokumentů
" odpovědnost za samostatné včasné, úplné, přesné a správné plnění stanovených úkolů v oblasti plánování a pořizování majetku v rozsahu materiálových tříd, pro které je určen jako materiálový kompetent
" odpovědnost za včasné zpracování účetních dokladů za pořízený majetek a služby a jejich předání k zaúčtování
" práce s výpočetní technikou
Další požadavky:
" bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
" spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci
" vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
" uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet)
" řidičské oprávnění skupiny „B“
Zaměstnanecké výhody:
Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).
Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?