- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Název územního samosprávného celku: město Milevsko
Místo výkonu práce: město Milevsko, Městský úřad Milevsko
Platové zařazení:plat. tř.11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příl. č. 1 (až 38.570 Kč podle délky započitatelné praxe)+osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Druh práce: kompletní správa energií města včetně poradenské činnosti pro organizace města a okolní obce, analýza spotřeb energií a vyhledávání možností potenciálních úspor, nastavování úsporných opatření a provádění kontrol jejich dodržování, zajištění energetických auditů, posuzování možností využití obnovitelných/alternativních zdrojů energie, vyhledávání možností čerpání dotací, nákup energií a jednání s dodavateli.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost, plná svéprávnost, splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
Další požadavky: vysokoškolské vzdělání min. v bakalářském studijním programu, příp. vyšší odborné vzdělání s praxí min. 3 roky na obdobné pozici, bezproblémová dovednost pracovat na PC – Windows, Word, Excel, Outlook apod., řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, komunikační schopnosti, bezchybný písemný projev, ochota dále se vzdělávat, pečlivost a spolehlivost, schopnost týmové práce i samostatného rozhodování, schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu, kreativní a invenční přístup
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: (vzor přihlášky zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz), přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,datum a podpis uchazeče
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Zájemce však předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu:dohodou
Lhůta pro podání přihlášky:do 18.8.2025 (pondělí) do 17:00hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení referent OISM – Energetik / Technik – NEOTVÍRAT“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420,399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: vedoucí odboru Bc. Aneta Hroníková, telefon: 382 504 201,e-mail:e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.