- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Platové zařazení: plat. třída 10 dle nař. vlády č.341/2017Sb.-příloha č.1(až 35.770 Kč podle délky započit. praxe+osob. přípl., benefitní program-stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, přísp. na penzijní připojištění a další)
Druh práce:Koordinace investičních projektů v oblasti správy budov a městského majetku; spolupráce s projektanty, dodavateli; kontrola realizace stavebních akcí-kvalita, termíny, rozpočet; vyhledávání příležitostí, jak vylepšit budovy, parky či technickou infrastrukturu; spoluvytváření strategií pro rozvoj městského prostředí
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:občan České republiky, občan jiného čl.státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evr.hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost,plná svéprávnost, splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvlášt. právním předpisem
Další požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo vysokošk.vzdělání min. v bakalářském studijním programu nebo středošk. vzdělání s maturitní zkouškou(s praxí min. 4 roky ve stavebnictví), bezproblémová dovednost pracovat na PC – Windows,Word,Excel,Outlook apod.
řidič.oprávnění sk. B-aktivní řidič, komunikační schopnosti, bezchybný písemný projev,
ochota dále se vzdělávat, pečlivost a spolehlivost, schopnost týmové práce i samostatného rozhodování, schopnost vysokého pracovního nasazení a odolnost vůči stresu
Výhodou: praxe ve veřejné správě na výše uvedeném úseku, technické znalosti, orientace v právních předpisech z oblasti veřejné správy (zejména: zák. č.283/2021 Sb., stavební zákon,zákon č.274/2001Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů zákon o vodovodech a kanalizacích, zákon č.128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), vše ve znění pozdějších předpisů)
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: (vzor přihlášky zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz) -přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis uchazeče
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz), Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Zájemce však předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Pracovní poměr: doba neurčitá.Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 30.05.2025 do 12:00 hodin. Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení referent OISM – NEOTVÍRAT“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel
Podrobnější informace o pracovní pozici podá:vedoucí odboru Bc. Aneta Hroníková, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?