Investiční referent/ka a energetik/čka oddělení investic a dotací, odboru správy majetku, investic a dotací

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Bruntál   Zobrazit na mapě
Firma Město Bruntál
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice
Hrubá mzda 25.000 – 35.000 Kč

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávních celků, výběrové řízení na místo:

Investiční referent/ka a energetik/čka
oddělení investic a dotací,
odboru správy majetku, investic a dotací

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9. – 10.
Předpokládaný nástup: 1. 7. 2022 příp. dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • vysokoškolské, vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou tech. směru,
  • obor elektro příp. strojírenství nebo stavebnictví (znalost vnitřního prostředí a energetiky staveb) výhodou,
  • min. 3 roky praxe v oboru výhodou,
  • znalost zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií a vyhlášek s ním souvisejících, zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon a zákona č. 165/2012 Sb., o podporovaných zdrojích energie a o změně některých zákonů výhodou,
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC,
  • řidičský průkaz sk. B výhodou,
  • znalost cizího jazyka výhodou,
  • samostatnost, zodpovědnost, kreativita, komunikační schopnosti, nekonfliktnost, odolnost vůči stresu.

Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zajištění správy, evidence a provozování majetku města Bruntál s péčí řádného hospodáře a výkon majetkových práv dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích a zákonů týkajících se hospodaření s energiemi.
Energetik zabezpečuje činnosti směřují k dosažení energetických cílů stanovených ve strategických dokumentech města a jeho organizací. Zodpovídá za sběr a analýzu dat o spotřebách a cenách energie. Navrhuje energeticky úsporná opatření. Spolupracuje s externími poradenskými či realizačními firmami. Komplexně zajištuje a koordinuje veškeré činnosti kolem energeticky efektivních řešení a opatření od začátku do konce.
Hledá potenciál sdílení přebytků energie mezi jednotlivými budovami. Hledá nové vlastní zdroje energie. Motivuje k energeticky úspornému chování.

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.

Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 08. 06. 2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Z : 21.4.2022

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 6. května
  • Vrbno pod Pradědem
  • Domov pro seniory Vrbno, příspěvková…
  • 23 390 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. dubna
  • Krnov
  • STROJOSVIT a.s.
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. března
  • Křečhoř
  • Mateřská škola "ABAškolka"
  • 20 000 – 22 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Plzeň
  • 14. základní škola Plzeň, Zábělská 25,…
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Zlaté Hory
  • CS-CONT s.r.o.
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Opava
  • Slezské divadlo Opava, příspěvková…
  • 18 680 – 272 660 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Krupá, Rakovník
  • SONAMAXI spol. s r.o.
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Krušovice
  • SONAMAXI spol. s r.o.
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Krušovice
  • SONAMAXI spol. s r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Krupá, Rakovník
  • SONAMAXI spol. s r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Krušovice
  • SONAMAXI spol. s r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Rakovník
  • Aleš Vitvar
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Rakovník
  • Úřad práce České republiky
  • od 21 710 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Zaječí
  • Vinařství Strachotín s.r.o.
  • 22 500 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Mikulov, Břeclav
  • Vinařství Fučík s.r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Břeclav
  • PODLAHÁŘSTVÍ PODLUŽÍ s.r.o.
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Břeclav
  • YONG KANG s.r.o.
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Chodová Planá
  • Ihro Transport & Logistik s.r.o.
  • od 21 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Příbram
  • RAVAK a.s.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září
  • Příbram
  • RAVAK a.s.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. září

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

AJ benefit benefity Bor Bruntál činnost den dokumenty domov elektro energetik energie EU evidence firma chování IT měsíc město místo Most náležitosti narození nové obsah odpovědnost plat povolení pozice požadavky práce pracovní praxe prostředí řízení samostatnost sdílení sick day SOU stavebnictví stres tajemník uchazeč úřad uživatelská znalost vedoucí vhodné výkon vyšší vzdělání zákoník zaměstnání zařazení zdravotní znalost životopis cíl činnosti člen daný díl dohody dokument dovednost dovolené externí investiční jazyk komunikační konflikt kov kreativita města městské městský na dobu náležitost obor odbor odborné odborný oddělení odeslat osobní osoby se zdravotním postižením PC personální poměr PR právní prohlášení předpis předpoklad případ příslušník přístup rok řešení řidič schopnost schopnosti správy stav strategický stroj strojírenství údaj uživatel výběr výběrové řízení zájem zaměstnanci zdroj

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena