- 36 500 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
řízení a organizaci prací ve společnosti (řidiči a dělníci); odpovídá za provádění kontrol a údržby vozového parku; odpovídá za technický stav strojního zařízení; vystavování příkazů k jízdě, jejich evidenci a kontrola; kontrola a sledování GPS; kontrola tankování a spotřeby PHM u vozidel; sestavování podkladů pro mzdy podřízených pracovníků ; vede přehled o docházce pracovníků; sjednávání nových zakázek; příprava a realizace zakázek; tvorba nabídek a kalkulací; podklady pro vystavování objednávek; příprava podkladů k fakturaci dle provedených prací a zakázek; plní ostatní úkoly zadané jednatelem a ředitelem společnosti; aktivní komunikace a spolupráce s provozním a obchodním oddělením a technikem odpadového hospodářství; zajišťování dodržování podmínek a předpisů souvisejících se zajišťováním BOZP a PO na pracovišti, včetně účasti na pravidelných kontrol; plní požadavky stanovené legislativou v oblasti ochrany životního prostředí; plní požadavky stanovené legislativou v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
POŽADUJEME:
SŠ vzdělání; praxe: 5 let; dobré znalosti MS Office (Outlook, Word, Excel); samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti, časová flexibilnost, vysoké pracovní nasazení; řidičský průkaz skupiny B, C
NABÍZÍME:
platové podmínky: 42.000 Kč – 48.000 Kč ; perspektivní pozici s možností rychlého růstu ohodnocení; zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci; zaměstnanecké výhody (Služební vozidlo, PC, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky v plné nominální hodnotě a další.); místo výkonu práce: Votice. Služební vozidlo, PC, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky v plné nominální hodnotě a další.
První kontakt: v případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?