- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní vedení účetnictví příspěvkové organizace, sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih, zajišťování daňové agendy, evidence a účtování přijatých faktur a interních dokladů, fakturace pronájmů a ostatních služeb, účtování pokladny, zpracování bankovních výpisů, zpracování účetních uzávěrek, evidence majetku, inventarizace.
POŽADUJEME: organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, výhodou práce s účetním systémem Gordic
NABÍZÍME: odpovídající mzdové ohodnocení dle tarifu a možnost nadtarifních složek platu (osobní ohodnocení, odměny), Pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou. Další benefity: závodní stravování s příspěvkem, firemní akce, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dnů dovolené
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky : zobrazit tel. číslo (po-pá 8–14 h) nebo e-mailem: e-mail přes odpovědní formulář.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.