- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Náplň práce: vyřizování zakázek, komunikace se zákazníky, vystavování nákupních objednávek dle plánu prodeje, naskladňování zboží a zpracování inventur,odpovědnost za optimální stav zásob, komplexní odpovědnost za vedení nákupu a za správu související dokumentace, komunikace s dodavateli, práce v interním systemu VARIO, vytváření podkladů pro pravidelné měsíční reporty, zajišťování importní přepravy, kontrola správnosti přijatých faktur a řešení nesrovnalostí. Požadujeme : výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, min. SŠ vzdělání ekonom.směru, schopnost samostatně pracovat, analytické myšlení, pokročilá znalost MS Office, převážně Excel (práce s větším množstvím dat) samostatnost, důslednost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce,znalost angličtiny na komunikativní úrovni (slovem i písmem, pokročilá) spolupráce s celým oddělením, podpora a zastupování kolegů.
Nabízíme:zaměstnání v dynamické a stále se rozvíjející společnosti,výkonnostní bonusy,stravenky,firemní akce,přátelský kolektiv,možnost naučit se novým věcem,získat zkušenosti a všeobecný rozhled,dobře ohodnocenou pracovní pozici s možností růstu, práce na HPP, v případě oboustranné spokojenosti možnost uzavřít pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo dohodou.
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem