- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Osobnostní předpoklady a dovednosti: SŠ vzdělání ekonomického směru, praxe na pozici účetní
orientace v podvojném účetnictví a daňové problematice, znalost práce s MS Excel
znalost s účetním softwarem POHODA vítána, znalost anglického jazyka (je výhodou ne podmínkou), ŘP sk. B, aktivní přístup a samostatnost, schopnost řešit více úkolů najednou
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti: účtování dodavatelských a odběratelských faktur
vystavování odběratelských faktur, vedení a účtování pokladny, účtování bankovních výpisů
příprava plateb v bance, účtování dokladů při platbách firemními kartami a dokladů proplácených zaměstnancům, vedení operativní evidence majetku, součinnost při zpracování DPH, KH, SH, statistiky, měsíčních závěrek, roční závěrky, auditu, sledování změn v účetní a daňové legislativě, komunikace a spolupráce s dalšími odděleními společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity: práce v přátelském kolektivu, kde spolupráce není prázdné slovo, moderní pracovní prostředí, které voní ještě novotou, adekvátní mzdové ohodnocení vůči vašim zkušenostem, flexibilní pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, výuka anglického jazyka na pracovišti, možnost dalšího odborného vzdělávání, bonusový systém podporující zdravý životní styl, rádi pořádáme společné firemní akce, není s námi rozhodně nuda
Více informací na www.elmontia.cz. Pokud vás pracovní pozice zaujala, zašlete nám životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?