- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Nástup možný ihned
První kontakt e-mailem nebo telefonicky
Náplň práce:
- " Příprava podkladů a dokumentů pro nadřízeného zaměstnance.
- " Vedení diáře nadřízeného zaměstnance.
- " Organizování pracovních cest (letenky, ubytování).
- " Tvorba reportů, statistik, prezentací.
- " Příprava podkladů pro jednání a porady a zpracovávání zápisů z nich.
- " Komunikace s obchodními partnery.
- " Vyřizování obchodní korespondence.
- " Obsluha datových schránek.
- " Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické.
- " Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku apod.
- " Zajišťování ověřování písemností u orgánů státní správy.
- " Péče o návštěvy.
- " Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
- " Archivace dokumentů.
- " Zajišťování kancelářských potřeb.
- " Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (PC, scanner, záznamník, rozmnožovací zařízení apod.).
- Požadavky: řidičský průkaz sk.„B“, aktivní řidič, znalost práce na PC
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, 5 dní sick days, služební automobil



