- 31 570 – 40 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes zobrazit tel. číslo a zobrazit tel. číslo
tel:Máte zkušenosti v oblasti technického nákupu? Jsou vaše technické i komunikační znalosti nadstandardní? Umíte efektivně spolupracovat s externími dodavateli? Ctíte týmovou práci? Jste flexibilní a víte si rady i ve stresových situacích? Ano? .. Vítejte u nás!
Čím vynikáte?
Technickými znalostmi v oblasti strojních zařízení a technologií
Schopností samostatného operativní myšlení a práce
Velmi dobrou komunikací a týmovou spoluprací, interní i externí
Časovou flexibilitou a ochotou učit se novým věcem
Schopností nést zodpovědnost za:
Řešení kompletního systému technického nákupu včetně jednání se zahraničními partnery
Vytváření pracovních postupů, standardů a záznamů (standardizace procesů údržby)
Jaká jsou naše očekávání?
Úplné SO / SŠ vzdělání technického zaměření, VŠ technické zaměření výhodou
AJ na úrovni min. B2 slovem i písmem
Praxe v technickém oboru min. 3 roky podmínkou
Praxe v technickém nákupu výhodou
Vysoká úroveň práce na PC včetně odborných programů např. CAD
Řidičské oprávnění skupiny B
Dobrý zdravotní stav
Co vám naše společnost nabízí?
práci ve stabilní společnosti úspěšné na evropském trhu (i v době covidové), práci u nejvýznamnějšího výrobce těstovin v ČR
menší kolektiv firmy rodinného typu a moderní pracovní prostředí
motivační mzdu ve výši 50 tis. Kč až 60 tis. Kč, finanční růst po zaučení a další růst po získání dalších dovedností, standardní vybavení notebook, mobilní telefon
benefity: 5 týdnů dovolené, nadstandardní penzijní připojištění, příspěvek na stravování – závodní jídelna, kantýna
finanční odměny za zlepšovací návrhy,
možnost seberealizace, osobní a profesní růst, který podporujeme
cílené vzdělávání, flexibilitu pracovní doby, vlastní organizace práce
pracovní poměr na dobu neurčitou po 6-ti měsících, budete-li pracovně zdatní
Nástup možný ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?