- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz.
Pracovní náplň: pravidelná údržba nemovitostí, strojů a zařízení podle harmonogramu; operativní údržba a opravy strojů a zařízení podle požadavků provozu; vedení výkazů o provedených činnostech a evidence spotřebovaného materiálu; práce na PC – obsluha systému údržby, firemní komunikace, objednávky ND; obsluha ručního nářadí a strojního vybavení; obsluha manipulační a komunální techniky. Do všech činností Vás ochotně zaučí vstřícný šéf a milí kolegové.
Požadavky: technické myšlení, řemeslná zručnost, pečlivost; odpovědný přístup k práci a majetku společnosti; slušné vystupování v pracovním kolektivu; schopnost správně diagnostikovat závady a nalézt řešení; řidičský průkaz sk. B (sk. C, T výhodou); vzdělání technického směru a praxe na obdobné pozici; časová flexibilita; svařování MMA, MIG/MAG výhodou.
Zaměstnavatel nabízí: pestrou práci v přátelské a neformální atmosféře; průměrnou hrubou měsíční mzdu 38.000 Kč + měsíční osobní ohodnocení; štědré benefity – např. volitelné benefity (dovolená, sport, zdraví, vzdělávání – příspěvek min. 7.000 Kč ročně), dovolená navíc, sick days, oběd, občerstvení na pracovišti a káva za bezva ceny; příspěvek na dovolenou ve výši 50% hrubé mzdy; příspěvek na Vánoce ve výši 100 % hrubé mzdy a řadu dalších zajímavých benefitů. Více na www.logistik-center.cz/kariéra
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele se svým životopisem na e-mailu: e-mail přes zobrazit tel. číslo – kontaktní osoba pan Marek Hanzl.
, případně volejte na tel.:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?