- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště: Velkomoravská 3910/86a, 695 01 Hodonín. Přijmeme administrativního pracovníka na podporu obchodního oddělení pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů.
Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned i na zkrácený úvazek.
Jaká bude vaše pracovní náplň: přijímat objednávky na zboží od zákazníků a zadávat je do systému, čeká vás každodenní telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky, fakturaci a přípravu dokladů pro expedici objednávek, třídit a archivovat doklady, evidovat a řešit reklamace. Potřebnou administrativu s tím spojenou a jiné.
Co čekáme: schopnost rychle a efektivně řešit problémy, jednání s lidmi na dobré úrovni, samostatnost a logické myšlení, ochota vzdělávat se a učit novým věcem, dobrá znalost programů Microsoft Office.
Nabízíme: SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu. Mzdu dostanete vždy včas. Pro začátek se můžete těšit na 18500,– až 21000,– Kč hrubého. Stravenky. Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží. Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Nástup možný ihned. V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.
Do předmětu e-mailu napište název pozice „Administrativní pracovník obchodního oddělení – Hodonín“ . Kontaktní osoba: Lenka Prokešová, e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?