Pracoviště: Velkomoravská 3910/86a, 695 01 Hodonín. Přijmeme administrativního pracovníka na podporu obchodního oddělení pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů.
Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned i na zkrácený úvazek.
Jaká bude vaše pracovní náplň: přijímat objednávky na zboží od zákazníků a zadávat je do systému, čeká vás každodenní telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky, fakturaci a přípravu dokladů pro expedici objednávek, třídit a archivovat doklady, evidovat a řešit reklamace. Potřebnou administrativu s tím spojenou a jiné.
Co čekáme: schopnost rychle a efektivně řešit problémy, jednání s lidmi na dobré úrovni, samostatnost a logické myšlení, ochota vzdělávat se a učit novým věcem, dobrá znalost programů Microsoft Office.
Nabízíme: SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu. Mzdu dostanete vždy včas. Pro začátek se můžete těšit na 18500,– až 21000,– Kč hrubého. Stravenky. Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží. Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Nástup možný ihned. V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.
Do předmětu e-mailu napište název pozice „Administrativní pracovník obchodního oddělení – Hodonín“ . Kontaktní osoba: Lenka Prokešová, e-mail: e-mail přes