- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Náplň práce: komunikace s externími pracovníky BOZP, revizními techniky a auditory, orgány státní správy; odstraňovaní a optimalizace zjištěných závad a nedostatků a návrh následných opatření k jejich odstranění a aktivní přístup při jejich plnění; zpracování, aktualizace a vedení dokumentace BOZP a PO; dohlížení na dodržování požadavků BOZP, PO a interních předpisů na pracovištích; zajišťování školení zaměstnanců; vedení harmonogramu revizí, jejich plnění; dohlížení na pravidelné revize všech zařízení, technologií aj. (hasicí přístroje, kotelna, regály, žebříky, komíny atd.); zajišťování a předkládání rozpočtů a cenových nabídek pro realizaci navrhovaných opatření.
Požadavky: VŠ/SŠ vzdělání technického směru, praktické zkušenosti s technickým zařízením budov, základní znalost legislativy spojené s BOZP a PO, dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Zaměstnavatel nabízí: práci v příjemném kolektivu v rychle se rozvíjející společnosti, motivační finanční ohodnocení, nástupní mzdu od 40.000,– Kč do 45.000,– Kč dle dosavadních zkušeností, stravenky ve výši 100,– Kč/odpracovaný den (po zkušební době) plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní / životní pojištění po odpracování 1 roku.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?