Helpdesk konzultant/ka

Ostrava
do 35.000 Kč

Kontakt e-mailem.
SECTRON s.r.o., česká společnost působící v oblasti bezdrátových technologií pro průmyslové použití, přijme zaměstnance na hlavní pracovní poměr na pozici Helpdesk konzultant.

Pracovní náplň:

  • Telefonický a emailový technický support zákazníků při výběru a konfiguraci bezdrátových modemů, routerů a příslušenství
  • Testování nových produktů, technická analýza reklamací
  • Spolupráce s obchodním, výrobním a produktovým oddělením
  • Pozice vhodná pro studenty posledních ročníků technických VŠ a absolventy

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání IT nebo elektrotechnického charakteru
  • Angličtina na úrovni B1 nebo vyšší
  • Povědomí o bezdrátových technologiích a cloudových službách
  • Práce na PC na úrovni pokročilého uživatele
  • Zákaznickou orientaci, tah na branku, orientaci na výkon
  • Spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k práci
  • Nekonfliktní vystupování a kultivovaný projev
  • Ochotu a potenciál pro učení se nových věcí

Výhodou:

  • VŠ vzdělání elektrotechnického charakteru
  • Praktické zkušenosti v oblasti poskytování supportu nebo bezdrátových technologiích
  • Aktivní znalost dalších světových jazyků

Nabízíme:

  • Odpovědnou práci v dynamickém kolektivu stabilní firmy
  • Motivační odměňování
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
  • Školení komunikačních dovedností a odborných znalostí
  • Firemní jazykové kurzy

Sídlo firmy

SECTRON s.r.o.
Josefa Šavla 1271/12
709 00 Ostrava

IČO: 64617939
Datová schránka: p6tzmtn
Další informace:
GPS: 49.8281468,18.2480553,
S-JTSK: -473082.20 -1102101.29, RUIAN: 25034979

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT