- České Budějovice
- O2 Czech Republic a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | České Budějovice |
Firma | Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích |
Kategorie | Informační systémy a technologie, Správce / správkyně IT |
Hrubá mzda | od 23.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Pracovní náplň: práce na HelpDesku CIT; vyřizování a třídění požadavků uživatelů;
konfigurace a nastavení uživatelských zařízení pro přístup do bezdrátové sítě JU;
vydávání ID karet, prodlužování platnosti ID karet; aktualizace webu HelpDesk;
provoz tiskárny a kopírky na HelpDesku; provoz pokladny interního platebního systému na JU;
podpora uživatelů spravovaných IS; obsluha uzlu interní pošty.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání; administrativně-organizační schopnosti; angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem; technické myšlení, nadstandardní uživatelskou znalost PC, tabletu, mobilního telefonu (Android, iOS); znalost konfigurace OS Windows 10 a vyšší, základní znalost konfigurace Android, iOS; znalost instalace a konfigurace základního software pro Windows (Office 2003 a vyšší, Office 365, e-mailový klient, nastavení sítě, Teams atd.); zodpovědnost a časovou flexibilitu; poctivost, pracovitost a ochotu učit se nové věci; odolnost proti stresu a schopnost asertivního jednání s klienty.
Nabízíme: práci v příjemném univerzitním prostředí a kolektivu pracovníků; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované
stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské
banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců
přímo v kampusu apod.
Nástup od: červen 2022.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení
na dobu neurčitou.
Mzdové ohodnocení dle Mzdového předpisu JU s přihlédnutím k dosaženému vzdělání a zkušenostem.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Operátor Help Desk CIT JU“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 15. 5. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?
Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje