- 53 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: odborná způsobilost – vzdělání (vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku), + výhoda je i absolvování studia ve zdravotnické sféře, popř. orientace ve zdravotnické sféře – praxe v sociální sféře min 3 roky, umění plánovat, organizovat a vést týmy pracovníků, umět motivovat pracovníky, dovednost udržovat a posilovat týmy pracovníků, vysoké pracovní nasazení, umění přijmout zodpovědnost ze své rozhodnutí, kladný vztah ke klientům (věk klientů senioři), uživatelská schopnost práce na PC. Předpoklady: komunikační dovednosti- schopnost komunikace se zaměstnanci i klienty, kreativita, otevřenost k sebevzdělávání, aktivita, loajalita, samostatnost, flexibilita, důslednost, důvěryhodnost, psychická stabilita. Výhodou: znalost vedení ošetřovatelské dokumentace apod., znalost programu Cygnus a znalost legislativy
Nabízíme: platové ohodnocení dle praxe od 28.000,– Kč/měs., platová tř. 11 + příplatek za vedení + osobní příplatek, stabilní zaměstnání, pracovní úvazek 40 hod/týden, podpora vzdělávání – vzdělávací akce, podpora profesního růstu, 5 týdnů dovolené, stravování přímo v organizaci za zvýhodněné ceny, nabízíme: masáže, vstupenky do bazénu i solné jeskyně, vitamínové balíčky, termín nástupu ihned, popř. dle domluvy
Kontakt e-mailem: Míchalová Helena, e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.