- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Špitálské náměstí 3517/1a, Ústí nad Labem-centrum.
Požadujeme: základní znalost práce na PC, komunikaci bez vad řeči. Zaměstnání je možné na základě pracovní smlouvy nebo dohody o provedení práce. Na plný úvazek nebo na zkrácený úvazek.
Nabízíme: možnost práce na hlavní pracovní poměr, nástupní mzdu, která po zaškolení začíná s bonusem na 18.000 Kč, následný bonus navíc až 35.000 Kč za úspěšné dokončené objednávky, další možné bonusy za plnění týmových cílů, stravenky v hodnotě 100 Kč/den (po zkušební době), až 5.000 Kč za doporučení nového kolegy, možnost soutěžit o hodnotné ceny, telefony, tablety, ale i dovolené v zahraničí aj. Dále nabízíme: velice příjemný, věkově pestrý kolektiv, práci pouze na ranní směnu, volné víkendy a svátky, dotovanou kávu a obědy, práci v centru města hned u zastávky MHD a nedaleko vlakového i autobusového nádraží, dotovaný neomezený tarif pro zaměstnance i jejich blízké, vstupní i další rozvojová školení na náklady společnosti, moderně vybavené pracovní místo v klimatizovaném prostředí, bezplatné lékařské konzultace, příspěvek na zubní péči u smluvního partnera, očkování proti chřipce, slevy na značkové oblečení, zvýhodněné produkty a mnoho dalšího, společné pravidelné firemní akce pro zaměstnance i jejich rodiny. Jako největší externí call centrum na severu Čech poskytujeme profesionální péči nejenom svým zákazníkům, ale hlavně svým zaměstnancům.
Kontaktní osoba: Nikola Kolumková, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?