- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou, jednosměnný provoz. Vhodné i pro OZZ a OZP s max. 2 stupněm invalidity. Možnost zkráceného úvazku min. 30 hod./týd.. Nástup možný ihned.
Náplň práce: vystavování vzorových přijímacích a výstupních smluv a jiných personálních změn; inzerce volných pracovních pozic na ÚP, případně placených portálech, přehled v aktuálních volných pozicích; posuzování životopisů uchazečů, plánování a vedení jednoduchých pohovorů; přihlašování a odhlašování cizinců na ÚP a portále cizinecké policie; vedení osobních složek zaměstnanců; sledování a zařizování vstupních a periodických zdravotních prohlídek a průkazů; práce v docházkovém systému a příprava docházkových čipů; příprava a kompletace podkladů pro mzdy 1× v měsíci; příprava podkladů pro fakturaci agenturám práce 1× v měsíci; sledování jubileí zaměstnanců a jiných benefitů společnosti 1× v měsíci; spolupráce na přípravě personálního reportu pro vedení společnosti 1× v měsíci; tisk a kompletace výplatních pásek 1× v měsíci; evidence dovolených 1× v měsíci; zpracování plánu školení a vyhodnocení školení a náhradního plnění 1× ročně; spolupráce s vedoucími středisek a samotnými zaměstnanci v oblasti personální práce; příprava a kompletace hodnocení zaměstnanců 1× ta tři měsíce.
Požadavky: základní orientace v zákoníku práce (pracovní poměr, dohody, pracovní doba, BOZP apod.).
Zaměstnanecké výhody: možnost nákupu výrobků za sníženou cenu, každý měsíc balíčky výrobků společnosti, podnikové dotované stravování, odměna za doporučeného zaměstnance, odměny při pracovních a životních jubileích, motivační způsob odměňování.
Kontakt: Mgr. Katarína Belančinová, tel.: zobrazit tel. číslo (pondělí – pátek od 06:00 hod. do 14:30 hod.), email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?