- 27 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme mezinárodní společnost specializující se na zpracování kovů, která vyrábí kliky pro dveře a okna. Naše výrobní závody se nachází v Chomutově v Ústeckém kraji, další pobočky máme také v Německu a Itálii.
Zajišťování náboru nových zaměstnanců a podpora vedoucích pracovníků v oblasti personálního řízení.
Spolupráce na plánování personálních kapacit a přípravě rozpočtu.
Správa matice kvalifikací a příprava ročního vzdělávacího plánu ve spolupráci s jednotlivými odděleními.
Koordinace ročního hodnocení zaměstnanců a podpora vedoucích při řízení pracovního výkonu.
Aktivní účast na firemních projektech a komunikace s kolegy ze zahraničí (v německém jazyce).
Organizace pracovnělékařských prohlídek a zajištění školení pro zaměstnance.
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně v oblasti ekonomie.
Pokročilou znalost německého jazyka (slovem i písmem).
Dobrou znalost práce s MS Office.
Zodpovědný a flexibilní přístup k práci.
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Řidičský průkaz skupiny B.
Důkladné zaškolení na pozici.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
Stravenky v hodnotě 140 Kč.
25 dní dovolené.
Podporu v dalším profesním vzdělávání a kariérním růstu.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis v češtině i němčině a uveďte svou představu o výši hrubé mzdy. Těšíme se na vaši odpověď!
V některých případech jsou naše inzeráty formulovány s použitím buď ženského nebo mužského rodového tvaru. Tento postup byl zvolen výhradně za účelem zachování co největší srozumitelnosti textu. Tímto způsobem se nijak nesnažíme vyjádřit jakýkoliv genderový předsudek či diskriminaci vůči zájemcům a zájemkyním o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?