- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Doporučenku ÚP uplatnit u zaměstnavatele po předchozí telefonické domluvě na č. zobrazit tel. číslo (životopis s sebou)
nebo v případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
Místo výkonu práce – Obchodní zóna č.p. 261, Otvice
Náplň práce – doplňování regálů, starost o kvalitní prezentaci zboží, zajišťování a poskytování kvalifikovaných informací zákazníkům o prodávaném zboží, komunikace se zákazníky.
Požadujeme – spolehlivost a zodpovědnost, obsluha VZV, jedná se o těžkou fyzickou práci
Nabízíme – HPP, velmi atraktivní finanční ohodnocení, benefity, dobrý pracovní kolektiv. Nástup ihned.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.