Asistent/ka právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek

Písek
20.130 – 29.520 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje výběrové řízení na místo asistenta/asistentky právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek
Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: – spisové a administrativní práce,

  • evidence právních a vnitřních předpisů města,
  • vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic,
  • vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města,
  • zveřejňování smluv v registru smluv,
  • zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města,
  • správa participativního rozpočtu města,
  • zabezpečení činností sekretariátu.

Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba určitá – náhrada za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)

Požadavky:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • výborná znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
  • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
  • organizační a komunikační dovednosti,
  • schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
  • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.

Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 06.12.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – kancelář úřadu“.
Přihláška (lze použít přiložený formulář/musí obsahovat tyto údaje uchazeče/uchazečky:

  • jméno, příjmení, titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis.

V přihlášce laskavě uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
Povinné přílohy přihlášky:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené pracovní pozice (nejlépe strukturovaný);
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce – originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně dokladu o splnění kvalifikačních požadavků vzdělání;
  • čestné prohlášení o splnění požadavku řidičského průkazu (aktivní řidič) a znalosti práce s počítačem.

Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 12.12.2024.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
LEIFHEIT s.r.o. | LEIFHEIT s.r.o. | Blatná Blatná
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Město Hartmanice | Město Hartmanice | Hartmanice, Klatovy Hartmanice, Klatovy
  • do 23 110 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. června
Město Hartmanice | Město Hartmanice | Hartmanice, Klatovy Hartmanice, Klatovy
  • do 23 110 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června
Cesta životem bez bariér, z.s. | Cesta životem bez bariér, z.s. | Kutná Hora Kutná Hora
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. prosince
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Třeboň Třeboň
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.