- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje výběrové řízení na místo asistenta/asistentky právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek
Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: – spisové a administrativní práce,
Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba určitá – náhrada za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 06.12.2024.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – kancelář úřadu“.
Přihláška (lze použít přiložený formulář/musí obsahovat tyto údaje uchazeče/uchazečky:
V přihlášce laskavě uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
Povinné přílohy přihlášky:
Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 12.12.2024.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.