- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pošlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis, doklady o vzdělání a ostatní požadované dokumenty včetně návrhu koncepce fungování interního oddělení v max. rozsahu 3 strany formátu A4 na adresu:
Nemocnice Třebíč, příspěvková organizace, personální oddělení, Purkyňovo nám. 133/2, 674 01 Třebíč nebo e-mailem: e-mail přes .
Obálku, či předmět Vašeho emailu označte slovy: „Primář – interní oddělení“.
Jestliže budete vyhovovat našim požadavkům, spojíme se s Vámi a dohodneme se na termínu pracovního pohovoru.
Vaše materiály budou považovány za důvěrné.
Těšíme se na případnou spolupráci!
Kontaktní údaje:
Telefonní kontakt pro případné konzultace daného pracovního místa:
MUDr. Hana Chmelíčková, náměstek pro léčebnou péči
e-mail:
tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Bc. Kateřina Chlubnová, vedoucí personálního oddělení
e-mail:
tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Nástup dle dohody.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.