Osobní kontakt; vhodné i pro absolventy;
Tato pozice je přímo podřízena manažerovi logistiky, místem výkonu práce je Šumperk.
Odpovědnost a aktivity:
- administrace expedičních dokladů;
- fakturace;
- celní procesy;
- komunikace se zákazníky a dopravci;
- reporting.
Ideální kandidát bude mít:
- úplné střední odborné vzdělání s maturitou;
- znalost AJ na úrovni B1;
- řidičský průkaz sk. B;
- znalost práce na PC;
- znalost systému Microsoft Dynamics AX výhodou;
Nástup možný ihned. Pracovní doba: PO-PÁ 6–14 hod.
Zaměstnanecké výhody: bonusy/prémie, příspěvek na životní připojištění, příspěvek na cafeterii, stravenky/příspěvek na stravování, příspěvek na rekreace, masáže, sportovní aktivity aj., dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zvýhodněné mobilní tarify.
Kontakt. telefonicky, e-mailem, osobně na adrese pracoviště ÚT-ČT 7–13 hod.