Práce: Administrativní pracovnice do skladu

lokalita: Praha zadavatel: Work Service Czech s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Pro našeho významného klienta v Praze Horních Počernicích hledáme schopné kandidáty na pozici Administrativní pracovnice/ík do skladu.

Nástup: 2.1.2017

Pracovní doba:

  • dvousměnný provoz
  • Po – Pá (ranní 6:00 – 14:30, odpolední 12:30 – 21:00)

Náplň práce:

  • zpracovávaní a tvoření dokladů v interním systému (Konzole) z podkladů DL/FA
  • kontrola a oprava podkladů z EDI komunikace
  • práce s PC podmínkou
  • práce ve skladu

Požadavky:

  • zkušenosti s administrativní pozicí (práce s fakturami, dodacími listy….)
  • práce s PC podmínkou
  • pracovitost, spolehlivost
  • praxe ze skladu

Nabízíme:

  • dlouhodobou spolupráci
  • mzda až 21.000 Kč/měs.
  • zaškolení

V případě vážného zájmu nás kontaktujte přes tlačítko ODPOVĚDĚT. Vždy uvádějte Vaše telefonní číslo a nabídku, o kterou máte zájem.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×