- 39 500 – 48 000 Kč
- Plný úvazek

Pro silně rostoucí českou společnost s vlastním technickým týmem a výrobou v ČR, která působí na trhu luxusních venkovních řešení a bioklimatických pergol, hledáme zkušeného a motivovaného obchodníka. Na pozici budete mít velkou volnost a zároveň přímý dopad na svůj výdělek i růst firmy.
Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí (B2B i koncoví zákazníci)
Péče o stávající obchodní partnery, komunikace s developery a architekty
Zaměřování zakázek přímo u klienta (předběžné technické konzultace)
Tvorba cenových nabídek ve spolupráci s kalkulačním oddělením
Spolupráce s projektovým manažerem a realizačním týmem
Účast na výstavách, veletrzích a klientských akcích
Má min. 2 roky obchodní praxe, ideálně v technickém nebo stavebním prostředí
Se orientuje v technických výkresech a má technické myšlení
Umí jednat s náročnými klienty, má reprezentativní vystupování a tah na branku
Je samostatný a umí si efektivně plánovat svůj čas
Aktivně řídí (sk. B) a je flexibilní ohledně cestování po regionu
Umí pracovat s PC, MS Office, případně CRM systémy (Raynet výhodou)
Má zkušenost se zaměřováním nebo projektovým řízením
Má technické vzdělání nebo certifikaci (např. stavební, strojní)
Zvládne základní čtení technické dokumentace v AJ/NJ
Zázemí české společnosti s vlastním vývojem a výrobou
Prémiový produkt, který má mezi zákazníky vysokou poptávku
Volnost a důvěru – region si řídíte sami
Fixní mzda dle domluvy (od 45 000 Kč) + provize (reálně až 100 000 Kč měsíčně)
Služební automobil i pro soukromé účely, telefon, notebook
Profesní růst, podpora marketingu a technického týmu
Práce na plný úvazek (cca 160 hod/měs.), víkendy volné
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?