- 33 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: vysoce individuálně motivující
Pro našeho klienta, zahraniční společnost poskytující technické, inženýrské a poradenské služby pro výrobní zařízení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manažera centru údržby a servisu strojů.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
vést a rozvíjet oddělení poskytující komplexní program servisních služeb pro uživatele výrobních strojů (především obráběcích CNC strojů), center a linek
vést cca 15 servisních techniků
zodpovídat za pracovní podmínky, bezpečnost práce, rozvoj a motivaci zaměstnanců
zajišťovat nábor nových techniků a inženýrů
pečovat o vztahy se stávajícími zákazníky a aktivně vyhledávat zákazníky nové
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má VŠ/SŠ vzdělání strojírenského/technického směru nebo dlouholetou praxi se servisem a údržbou CNC obráběcích nebo tvářecích strojů
zkušenost s vedením podřízených, ideálně na servisním oddělení ve výrobě
je ambiciózní, s pro-aktivním přístupem
zajímá se o moderní technologie
je spolehlivý a svědomitý, s přirozenou autoritou
Bude pro Vás výhodou pokud:
se dokážete domluvit anglicky nebo budete ochotný na tom usilovně zapracovat
znáte principy štíhlé výroby a TPM
BUDETE U NAŠEHO KLIENTA PRACOVAT RÁDI, PROTOŽE:
nabízí zajímavou a samostatnou manažerskou pozici, kde uplatníte jak technické, tak manažerské dovednosti
dostanete nadprůměrné mzdové hodnocení a firemní benefity, např. jazykové kurzy na pracovišti, prémie
budete mít služební vůz i pro soukromé užívání
25 dnů dovolené
pružnou pracovní dobu
příspěvek na penzijní připojištění
odborná školení a jazykové kurzy
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.